• Ako zaplatím za objednaný tovar?

Internetová lekáreň drug-store.sk umožňuje niekoľko spôsobov platby za zrealizovanú objednávku. Môžete využiť platbu na dobierku, kedy za tovar zaplatíte priamo kuriérovi pri doručení balíka, alebo platobnú bránu TrustPay. Uhradiť objednávku je možné aj prostredníctvom bankového prevodu.

  • Je možný osobný odber?

Áno. Váš tovar si môžete vyzdvihnúť v našej kamennej lekárni v Nitre v areáli Polygón (pri autobusovej stanici). V lekárni môžete za tovar zaplatiť v hotovosti alebo aj platobnou kartou.

  • Ako si môžem byť istý/á že lieky ktoré predávate sú pravé a nie falošné kópie?

Drug-store dodáva svojim klientom iba originálne produkty, ktoré pochádzajú od našich oficiálnych distribútorov a dovozcov na Slovensko (Med-Art, Unipharma, Unimed, Phoenix). Rovnaké produkty sa predávajú aj v našej "kamennej" lekárni POLYGÓNIA v NITRE.  Za manipulovanie s produktami zodpovedá odborný personál našej lekárne. Na faktúre v zásielke je uvedené meno osoby, ktorá tovar balila a kontrolovala a takisto dátum expirácie produktu. 

  • Je možné si objednať aj lieky na Recept?

Legislatíva Slovenskej Republiky zatiaľ neumožňuje vydať lieky viazané na lekársky predpis formou internetového výdaja. Lieky viazané na lekársky predpis sa môžu vyzdvihnúť osobne v kamennej lekárni.

  • Aký je rozdiel medzi dermokozmetikou a kozmetikou dostupnou v drogériách?

Dermokozmetika predstavuje účinnejšiu formu kozmetických prípravkov, pretože obsahuje množstvo patentovaných látok, ktoré vznikali počas mnohých rokov výskumu v laboratóriách. Vďaka týmto zložkám, dokáže byť dermokozmetika efektívnejšia v boji proti nepatologickým dermatologickým problémom, aknóznej pleti, pigmentovým škvrnám či jemným vráskam a ďalším nežiaducim prejavom na pokožke.

  • Ako môžem využiť nasporené body v systéme Drug-store Bonus Card?

Nasporené body si môžete uplatniť kedykoľvek. Znížite si tak cenu nákupu o výšku nasporených bodov. Body = Eurá. Za každých 10 € získate 10 centov naspäť. Pri hodnote nákupu 100 € získate 1€ späť). Po prihlásení do Vášho účtu si môžete kontrolovať množstvo použitých bodov a množstvo zostávajúcich bodov. 

Vernostné body BONUS CARD si môžete uplatniť vždy po každom nákupe. Maximálna platnosť bodov BONUS CARD sú 2 roky od nákupu, v ktorom ste body získali.

  •  Kedy mi príde zásielka Slovenskou poštou a kedy kuriérom GLS?

Slovenská pošta

Slovenskou poštou ide zásielka 2-3 dni podľa vyťaženosti Slovenskej pošty (balík II. triedy). Doručovateľka Vám do schránky vloží podací lístok, na základe ktorého si potom na príslušnej pobočke vyzdvihnete zásielku prípadne zaplatíte cenu za tovar (dobierka). Zásielka čaká na príslušnej pošte 18 dní a pokiaľ si tovar nevyzdvihnete, vráti sa späť k nám.  Je veľmi dôležité zadať správnu adresu pre dodanie. 

Ak sa Vám balík nedoručí:

1. Uistite sa, či Vám doručovateľka doručila do schránky podací lístok (žltý doklad formát A6) resp. či sa iným spôsobom nemohol stratiť zo schránky.

2. Volajte bezplatnú infolinku Slovenskej pošty: 0800 122 413

3. Kontaktujte Drug-store a my Vám radi pomôžeme s nedoručenou zásielkou. Evidujeme číslo Vášho balíka, pod ktorým ho Slovenská pošta nájde.

Kuriér GLS:

Kuriér doručí zásielku 24 hod po odovzdaní balíka. Pred príchodom Vás bude telefonicky kontaktovať. Zásielku sa pokúsi doručiť 2-3x. Ak sa mu to nepodarí zásielka sa vracia späť k nám.

Ak sa Vám balík nedoručí: 

1. Ak ste neboli v čase doručenia na určenej adrese, skontrolujte si prosím Vaše zmeškané hovory. Kuriér volá pred doručením a tiež pokiaľ nie je adresát na adrese doručenia. Skúste sa dohodnúť s kuriérom na ďaľšom termíne doručenia vašej objednávky.

2. Skontrolujte si kontaktné údaje, ktoré ste nám zadali do objednávky. Ak je adresa neplatná,  kuriér Vám zásielku nedoručí.

3. V prípade, že ste dodržali všetky zásady a problém pretrváva, kontaktujte nás na info@drug-store.sk

  • Neprešla mi on-line platba cez TrustPay?

Výhodou platenia spôsobom TrustPay je lacnejší nákup. Do objednávky nie je započítaná dobierka 1€ (poplatok, ktorý sa platí dopravcovi za manipuláciu s hotovosťou) .

Platbu je potrebné opakovať alebo využiť iný spôsob zaplatenia za tovar. Drug-store je v kontakte so správcom elektronickej platby – TrustPay. Vieme každú platbu skontrolovať. V prípade akejkoľvek nejasnosti nás neváhajte kontaktovať.  

Pravdepobne sa Vám stala jedna z týchto možností:

1. Zadali ste nesprávne číslo karty, alebo jej platnosť (mesiac/rok platnosti). Skontrolujte ešte raz či ste zadali správne čísla z prednej a zadnej strany karty. Obrázok nižšie.

2. Na vašej karte nie je dostatok prostriedkov.

3. Vašej karte skončila platnosť.

4. V prípade pochybností nás kontaktujte na info@drug-store.sk